KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20151122

FREE MARKET – Kumpul dan Agih , Sama Merasa

FREE MARKET – Kumpul dan Agih , Sama Merasa

Adalah menjadi matlamat dan sasaran Free Marker ini untuk membantu mereka yang memerlukan terutama di kawasan perumahan kos rendah dan termiskin. Free Market yang diadakan pada 21 November 2015 di PPR Senawang, Taman Jasmin telah mendapat sambutan yang diluar jangkaan dimana sumbangan barangan percuma telah habis diagihkan dalam masa yang singkat.

Memandangkan permintaan untuk Free Market ini adalah amat memberangsangkan maka pihak kami akan meneruskan siri Free Market ini di kawasan perumahan kos rendah yang lain sekitar Senawang atau Seremban pada 12 Disember 2015. Turut diadakan semasa Free Market ini ialah Perkhidmatan Pemeriksaan Kesihatan Percuma untuk penduduk setempat.

Untuk menjayakan program ini, orang ramai yang mempunyai barangan keperluan harian yang terpakai yang masih elok, berfungsi, tidak cacat dan sebagainya seperti kasut, beg tangan, telekung, sejadah, rehal, Al Quran, majalah ilmiah, bahan bacaan ilmiah, pinggan, gelas, periuk, sudu, cawan, seterika, kipas angin, radio, televisyen, basikal dan sebagainya bolehlah menghantar ke pihak penganjur. Pastikan barangan terpakai tadi dalam keadaan baik, tidak kotor, bersih, bukan barangan yang hendak dibuang.

Mereka yang ingin menjayakan program ini sila hubungi Puan Rusilah 0193572101. Pusat pengumpulan barangan terpakai ini ialah di No 6, Jalan Ros Merah 5, Taman Kobena, Senawang.

Sumbangan juga boleh disalurkan melalui Hj Rozmal 0122267406






Tiada ulasan: