KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20151112

Ramai yang minta bantuan selesai pinjaman Ah Long



Ramai juga yang tanya saya macamana nak selesai pinjaman Ah Long. Terus terang saya katakan, saya dan rakan-rakan tidak dapat hendak membantu mereka untuk menyelesaikan pinjaman mereka. Apa yang kami boleh bantu ialah sekiranya mereka tiada bekalan makanan, perlukan perbelanjaan pengangkutan untuk mendapatkan rawatan, sedikit bil api air tertunggak, bayar yuran sekolah anak dan sebagainya bolehlah kita pakat-pakat dengan kawan-kawan kumpul duit.

Ada yang mengadu dia cuma pinjam Ah Long RM7,000 , tapi bunga saja setiap bulan RM500, kalau nak selesai bayar pinjaman Ah Long perlu bayar setiap bulan pokok RM800, tanpa ada lewat atau tertangguh. Sekiranya dia tak bayar pokok RM800 secara tetap setiap bulan, selamanya dia akan bayar RM500 setiap bulan, sehinggalah dia dapat bayar pokok RM800 secara tetap setiap bulan.

Saudara mara, rakan taulan, jiran tetangga memang susah kita nak minta pinjaman atau beri pinjaman. Siapa yang ada buat pinjaman pada orang lain, pandai-pandailah mengurus kewangan. Bersyukurlah sekiranya ada yang membantu kita beri pinjaman, jangan ambil kesempatan atas bantuan orang lain, kerana mereka yang meminjam dari Ah Long sudah terjebak dalam beban hutang yang bertimpa-timpa, tiada kesudahan.

Tolonglah rakan-rakan, teman-teman, saudara-saudara, jiran-jiran tak kira apa bangsa di luar sana, tolong, tolong jangan buat pinjaman Ah Long. Kalau ada tanah, ada kereta, ada motosikal dan sebagainya lebih baik jual dari buat pinjaman Ah Long. Lebih baik minta sedekah dari buat pinjaman Ah Long. 



43 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sesiapa ada masalah hutang along sila hubungi PPIM. berurusan sendiri terus dgn along jangan harap nak selesai.

Unknown berkata...


Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Adakah anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman komersial dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut sila hubungi kami melalui e-mel (augustinejunio@gmail.com)

Unknown berkata...


Assalamu'alaikumwr wb, saya ingin mencadangkan organisasi pinjaman Islam yang tulen yang saya dapati secara online untuk semua saudara Muslim yang mencari pinjaman cepat untuk menyelesaikan masalah segera. Saya mendapat pinjaman daripada mereka bulan lalu. Saya tahu bahawa terdapat banyak penipu dalam talian. Tetapi saya diarahkan kepada mereka oleh adik saya yang juga mendapat pinjaman daripada mereka. Sebelum saya menghubungi mereka untuk pinjaman, saya juga melakukan banyak penyelidikan tentang mereka dan mendapati bahawa mereka adalah tulen. Jadi saya memohon cagaran pinjaman tanpa jaminan dengan mereka. Mereka menyediakan pinjaman mengikut undang-undang dan peraturan Islam. Tiada kos tersembunyi. Anda harus dapat menjamin mereka bahawa anda akan membayar balik pinjaman. Ini semua yang mereka perlukan daripada anda. Saya ingin mencadangkan semua orang Islam sejati untuk menghubungi mereka. emel mereka di (augustinejunio@gmail.com)

GLORIA'S LOAN COMPANY berkata...

SYARIKAT PINJAMAN GLORIA S
Adakah anda sedang mencari pinjaman? Kami menawarkan pinjaman yang dirancang untuk memenuhi keperluan kewangan dan peribadi anda Pinjaman perniagaan dengan skim kelulusan pinjaman cepat. Kami meminjam wang untuk mereka yang memerlukan bantuan kewangan, kami memberikan kredit kepada orang yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan ini. Anda tidak perlu bimbang, kerana anda berada di tempat yang betul, GLORIA S LOAN COMPANY menawarkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi jika anda memerlukan pinjaman, saya ingin anda menghubungi GLORIA S LOAN COMPANYc gloriasloancompany @ gmail .com / Number Whatpp: + 1 (267) 527-9742
PERMOHONAN MAKLUMAT KREDIT YANG DIPERLUKAN:
1) Nama penuh: ............
2) Jantina: .................
3) Umur: ........................
4) Negara: .................
5) Nombor Telefon: ........
6) Kerja: ..............
7) Pendapatan: ......
8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
9) Tempoh pinjaman: ...............
10) Alasan pinjaman: ...........
11) Adakah anda memohon dan telah ditolak? Kalau begitu........

NURUL YUDIANTO berkata...

Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pinjaman peminjam di internet dari NIGERIA dan lainnya bagian dari AFRIKA,

Setelah beberapa waktu mencoba mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman online tetapi saya menipu dan kehilangan Rp18,7 juta, untuk seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Ny Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang Access Loan Firm, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari LADY ESTHER, jadi I Screams menuangkan dan menghubungi LADY ESTHER. via email: (estherpatrick83@gmail.com)

Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp200 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk transfer pinjaman, saya diperintahkan untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit I dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp200 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman awal saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER dengan baik melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

MRS KABU LAYU berkata...

Halo, semua orang, tolong, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi kredit yang benar-benar mengubah hidup saya daripada kemiskinan kepada seorang wanita kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan,

Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu dari 400 juta, saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian yang sah dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada rakan saya untuk nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami bercakap mengenainya dan kesimpulannya adalah tentang seorang wanita bernama Puan Maria yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Maria Loan. Syarikat

Saya memohon untuk pinjaman (900 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, supaya pinjaman yang diluluskan itu mudah tanpa tekanan dan semua persiapan telah dibuat dengan pemindahan kredit, kerana fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan daripada pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat gembira bahawa akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi harapan saya.

Terima kasih banyak kepada Cik Maria kerana membuat hidup adil untuk saya, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Maria dengan baik melalui E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU Via Whatsapp (+1 651-243 -8090) untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman anda,

Jadi, terima kasih banyak kerana mengambil masa anda membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa agar Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
Nama saya adalah kabu layu, anda boleh menghubungi saya untuk rujukan lebih lanjut melalui e-mel saya: (kabulayu18@gmail.com)

Terima kasih semua.

MARIELA GONZALEZ berkata...

SELAMAT DATANG KE "MARIELA LOAN" kami berada di sini untuk menyediakan perkhidmatan kewangan profesional yang sangat baik kepada anda semua.

Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita? Adakah anda mengalami masalah kewangan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan kecil dan sederhana yang baik? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda merasa sukar untuk mendapatkan pinjaman modal dari bank tempatan dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan wang untuk melabur dalam bidang pengkhususan tertentu? Adakah anda mempunyai projek yang belum selesai di hujung jari anda kerana pembiayaan yang tidak mencukupi? Ini adalah peluang untuk mendapatkan pinjaman anda hari ini untuk menyelesaikan semua masalah kewangan anda.

Kredit kami 100% dijamin untuk keselamatan maksimum adalah keutamaan kami, matlamat utama kami adalah untuk membantu anda mendapatkan perkhidmatan kewangan yang tulen yang anda patut, program kami adalah cara terpantas untuk mendapatkan pinjaman yang anda perlukan. kadar faedah murah untuk mengurangkan tekanan ke atas perbelanjaan bulanan. Dapatkan fleksibiliti untuk digunakan untuk sebarang tujuan - dari percutian, pendidikan, hingga pembelian unik.

hubungi kami untuk maklumat lanjut:
[marielagonzalezloan@gmail.com]

Kami menawarkan pelbagai perkhidmatan kewangan yang termasuk: Pinjaman Peribadi, Pinjaman Penyatuan Pinjaman, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Pendidikan, Pinjaman Dijamin Pinjaman, Pinjaman Gadai Janji, Pinjaman Habis Hari, Pinjaman Pelajar, Pinjaman Komersial, Pinjaman Kredit Automatik, Pinjaman Pelaburan, Pinjaman untuk Pembangunan, Pinjaman Pembelian, Pinjaman Pembinaan, pada Kadar Faedah Rendah sebanyak 2% kami memberi pinjaman kepada Individu, Syarikat dan Agensi. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga anda dan rumah impian anda dan skim pinjaman umum kami.

Jika anda berminat untuk mendapatkan pinjaman, sila hubungi kami dengan permintaan pinjaman anda.
Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut:
[marielagonzalezloan@gmail.com]

Salam,
Puan MARIELA GONZALEZ
[marielagonzalezloan@gmail.com]

Kami berharap dapat mendengar daripada anda secepat mungkin.

Queen Lisa Efendi berkata...

saudara-saudara

Saya di sini untuk bersaksi tentang kebaikan Allah dalam hidup saya dan bagaimana saya diselamatkan dari tekanan finansial karena bisnis saya sedang menurun dan keluarga saya dalam keadaan asulit sehingga kami bahkan tidak dapat membayar uang sekolah untuk anak-anak, karena kepahitan mengambil alih hatiku
Suami saya juga menggagalkan karena kami menjalankan bisnis keluarga di (Surabaya, Jawa Timur) dimana kami jadi bingung suami saya mencoba untuk mendapatkana pinjaman dari bank dia menolak pinjaman jadi dia online mencari pinjaman karenaa dia ditipu oleh sone imposters online yang menjanjikan kepadanya pinjaman dan mengatakan harus membayar biaya untuk mendapatkan pinjaman sehingga husbank saya meminjam uang dari teman-temannya untuk membayar biaya maka mereka meminta biaya lagi dengan beberapa alasan dia harus pergi dan meminjam dari saudaranya di (Bekasi) untuk memastikan dia mendapatkan pinjaman setidaknya untuk membi/aayai kebutuhan keluarga dan setelah dia membuat biaya, dia diminta untuk membayar lagi dengan alasan tertentu, hal ini membuat keluarga kelaparan meningkat sehingga kami harus mengumpulkan makanan dari tetangga dekat kami. dan selama berbulan-bulan kami menderita dan bisnis ditutup untuk sementara waktu
Jadi satu sore yang setia sekitar pukul 14:00 tetangga dekat ini menelepon saya dan mengatakan bahwa dia akan mendapatkan pinjaman dari perusahaan pinjaman secara online sehingga jika dia mendapatkan pinjaman, dia akan mengenalkan saya ke perusahaan tersebut sehingga kami pergi ke ATM bersama-sama dan Memeriksa pinjaman itu tidak ada sehingga kami menunggu sekitar 30 menit kemudian kami mendapat peringatan di teleponnya dari banknya bahwa dia telah menerima monney di akunnya sehingga kami memeriksa saldo rekeningnya dan lihatlah 300 juta kepadanya sebagai pinjaman
Segera saya berteriak di depan umum sambil menangis dan pada saat itu yang bisa saya pikirkan adalah jika saya dengan jumlah seperti itu, masalah saya berakhir, jadi kami pulang ke rumah saya tidak memberi tahu suami saya, dari 1 juta dia memberi saya saya membeli beberapa bahan makanan di rumah dan berlangganan dan tetangga saya dan saya meminta pinjaman kepada perusahaan karena dia memberi saya pedoman sehingga kami mengikuti prosesnya karena prosesnya sama sehingga setelah semua prosesnya, rekan-rekan saya diberi pinjaman oleh saya

ONE BILLION RISING FUND (onebillionrisingfund@gmail.com)
BBM: D8E814FC

Anda juga bisa mendaftar sekarang dan menyelesaikan masalah keuangan Anda
Saya berbagi cerita ini karena saya tahu bahwa begitu banyak orang di luar sana memerlukan bantuan keuangan dan perusahaan akan membantu Anda
Gmail saya adalah

Ratu Efendi Lisa
efendiqueenlisa@gmail.com

ACCESS LOAN FIRM (accessloansfirm@gmail.com) berkata...

Anda dipersilakan untuk ACCESS LOANS FIRM di sini, kami memastikan Anda mendapatkan pinjaman terbaik untuk bisnis Anda atau membayar tagihan Anda. Jawab saja beberapa pertanyaan sederhana dan penuhi persyaratannya. Hubungi kami sekarang untuk pinjaman 3% untuk semua pinjaman, mudah, cepat, dan aman.

PINJAMAN TERSEDIA YANG KAMI TAWARKAN ADALAH;

* Pinjaman Pribadi dan Pinjaman Perumahan,
* Renovasi rumah dan tagihan Rumah Sakit
* Pembesaran Bisnis
* Refinancing Ekstensi Pertanian dan Penambangan Emas
* Proyek pembiayaan dengan kebutuhan keuangan yang lebih tinggi
* Pinjaman Bisnis dan Pinjaman Investasi

INFORMASI KONTAK ADALAH;

KANTOR KEPALA (accessloansfirm@gmail.com)

WHATSAPP: +12342018860

  Pinjaman yang baik dimulai dengan Pinjaman yang lebih baik

Haerul berkata...

Saya membawa kabar baik kepada kamu semua rakyat Indonesia saya di platform ini, Allah telah benar-benar setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah selamat sejak Ogos 2017, kesaksian saya dan kabar baik saya seperti ini,
Nama saya Haerul, seorang Muslim dalam agama dan saya berasal dari Bandung, Indonesia
Saya pemasar dan juga penasihat perniagaan di syarikat tempat saya bekerja, dan anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (haerulh160@gmail.com). Saya ingin menggunakan platform ini untuk memaklumkan kepada semua warganegara Indonesia mengenai apa yang telah dilakukan oleh syarikat pinjaman Puan Olivia Daniel kepada saya. Platform ini adalah untuk memberitahu mereka yang memerlukan dan mencari pinjaman yang ikhlas untuk berhati-hati kerana internet dan blog penuh dengan syarikat pinjaman palsu dan penipuan yang hanya di sini untuk merobohkan wang susah payah anda.

Seperti yang dapat anda lihat dalam gambar profil saya, saya berada dalam hutang besar dan saya memutuskan untuk mencari pinjaman dalam talian untuk membayar hutang saya dan saya menghubungi syarikat pinjaman dari syngapore yang pada bulan Mac 2017, dan saya ditipu oleh pemilik syarikat dengan meminta saya membayar banyak yuran, saya membayar dan pada akhirnya saya tidak mendapat pinjaman, saya kehilangan sekitar 20 juta kepada sebuah syarikat pinjaman palsu di syngapore kerana saya memohon pinjaman sebanyak 900 juta dan dengan semua yuran yang saya bayar Saya tidak mendapat pinjaman dan saya sangat kecewa dan saya dipecat dari pekerjaan saya di syarikat yang saya bekerja kerana saya juga mengambil pinjaman dari syarikat yang saya bekerja dan saya bangkrut dan bosan dengan kehidupan.

Jadi Allah sangat baik, saya berdoa dan Allah mengarahkan saya kepada seorang hamba dan saya melayari internet apabila saya mendapati kesaksian wanita Indonesia dengan nama Yuli melalui email: (yuliy3531@gmail.com)
Siapa dari Jakarta Selatan di Indonesia, bagaimana Allah mengubah kehidupan finansinya melalui sebuah syarikat pinjaman dan dia meminta saya menghubungi e-mail ibu Olivia Daniel: (oliviadaniel93@gmail.com) dan dia memperkenalkan saya kepada ibu Olivia Daniel dan dia memberiku keberanian dan Saya memohon pinjaman dari ibu Olivia Daniel dan saya menerima pinjaman yang saya cari selama ini dan Allah akan terus memberkati Yuli untuk memperkenalkan saya

Siti Aminah berkata...

Halo,
nama saya ialah Siti Aminah dari Indonesia, saya cadangkan semua orang di sini harus berhati-hati, kerana terdapat banyak peminjam pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang sebenar dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 peminjam pinjaman yang berbeza, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat rakan yang memperkenalkan saya kepada peminjam pinjaman asal dan syarikat yang sangat handal iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya sangat terkejut apabila memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Ibu Alicia Radu

Saya mahu anda mempercayai Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda harus menganggap diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu yang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

Parwati Dudi berkata...

Nombor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
E-mel saya: (parwatidudi350@gmail.com)
Puan Rebecca Walker (rebeccawalker700@gmail.com)
Nama saya Puan Parwati Dudi, saya seorang wanita bisnis dari Indonesia saya kalah tetapi 20 juta rupiah Indonesia kepada peminjam pinjaman palsu dan toko saya dekat dan saya kehilangan harapan dalam kehidupan pada hari ini yang setia ketika saya melalui internet saya melihat kesaksian dalam talian tentang rakan yang mendapat pinjaman `dari Puan Rebecca Walker. Saya diberitahu bahawa dia adalah seorang ibu yang jujur, jadi saya memohon pinjaman 100 juta rupiah Indonesia dari ibu sehingga setelah proses pinjaman, pinjaman saya dipindahkan ke rekening bank saya dan hari ini, saya memiliki toko yang menjalankan perniagaan saya dan hari ini saya telah melunaskan hutang saya, terima kasih kepada Ibu Rebecca Walker dia adalah seorang ibu yang baik. Jadi saya berjanji untuk memberi keterangan dan berkongsi berita baik saya setiap hari dan anda juga boleh menghubungi e-mel ibu (rebeccawalker700@gmail.com)
 jika anda memerlukan sebarang maklumat tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Rebecca Walker, anda sangat bebas untuk menghubungi saya di nombor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (parwatidudi350@gmail.com)
 semoga Allah terus memberkati dia dan melindunginya kerana dia adalah orang yang baik.

JERRY berkata...

Assalamualaikum, saya JERRY ANDI sangat gembira kerana saya mendapat pinjaman kedua dari Anthony Yuliana Lenders dan kali ini saya mendapat pinjaman sebanyak Rp 330 juta setelah saya meminta untuk membuat bayaran untuk biaya insurans dan bayaran transfer saya, semua pujian yang dialamatkan kepada ALLAH, saya mendapat pinjaman sebesar Rp 330 juta dari Anthony Yuliana Lender agar ALLAH memberkati mereka semua, nasihat saya kepada mereka yang mencari pinjaman di situs ini sehingga mereka harus berhati-hati karena ada banyak peminjam pinjaman palsu , Anthony Yuliana Lenders adalah salah satu pinjaman peminjam terbaik dalam talian untuk pinjaman 100%, hubungi
(anthony.yulianalender@gmail.com)
atau whatsapp +1 (323) 4026088
email me{jerryandi843@gmail.com}

Olivia Daniel berkata...

Halo,
Saya Puan Olivia Daniel, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami memberi pinjaman kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur pada perniagaan pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami menyediakan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan bersedia menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
(oliviadaniel93@gmail.com)

DATA PERMOHONAN
1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Jantina:
5) Status Perkahwinan:
6) Pekerjaan:
7) Nombor WhatsApp:
8) Nombor Telefon:
9) Pendapatan bulanan:
10) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
11) Tempoh Pinjaman:
12) Tujuan Pinjaman:
13) Tarikh lahir:

Terima kasih.

Azmi berkata...

Nama saya Azmi, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada orang-orang yang mencari pinjaman, mereka banyak penipu dan pinjaman pemberi pinjaman palsu di internet. Saya ingin berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH membantu saya dengan Ibu Alicia Radu setelah saya ditipu oleh 6 pemberi pinjaman pinjaman. Saya hampir kehilangan harapan sehingga ALLAH menggunakan ROBBI dari saya untuk mendapatkan pinjaman saya sebanyak RM 10,000 dari ibu Alicia Radu dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan dan hanya dengan kadar faedah 2%.

Saya sangat terkejut apabila memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati jumlah yang saya dihantar dihantar terus ke akaun saya tanpa berlengah-lengah. Jadi, saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu email: (aliciaradu260@gmail.com) dan dengan rahmat ALLAH Dia tidak akan mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman.

dan anda masih boleh menghubungi ROBBI yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (robbi5868@gmail.com)

Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (azmi88455@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu,
mungkin ALLAH terus memberkati ibu Alicia Radu Dan adalah Keluarga

SUSI berkata...

Nama saya Susi dari Indonesia, saya telah mencari pinjaman asli sejak sekian lama dan semua yang saya dapatkan adalah penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya, mereka mengambil wang saya tanpa memberi pinjaman, harapan saya adalah hilang, saya berasa keliru dan kecewa, maka saya merasa sangat sukar untuk memberi makan kepada keluarga saya, saya tidak pernah mahu melakukan apa-apa kaitan dengan pinjaman dalam talian lagi, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari seorang kawan, saya memberitahunya semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, bahawa dia tahu pemberi pinjaman yang jujur ​​bernama Puan Alicia Radu bahawa dia boleh membantu saya, bahawa dia hanya mendapat pinjaman dari Puan Alicia Radu, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon, saya lakukan seperti yang dia memberitahu saya, saya pakai, saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan terkejut dengan kejayaan saya mendapat pinjaman 300 juta rupiah, saya tidak percaya saya sangat terkejut ketika memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan atau kekecewaan. Saya sangat gembira dan saya berterima kasih kepada ALLAH, kerana saya tidak percaya peminjam yang jujur ​​seperti ini masih wujud

Jadi jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu email: (aliciaradu260@gmail.com) dan dengan rahmat ALLAH Dia tidak akan mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman.

Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (susi85746@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu

zippora.zimslenders berkata...

Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, pinjaman mobil, pinjaman konsolidasi utang, pinjaman tanpa jaminan, modal ventura, dll ... Atau jika Anda menolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan karena satu atau beberapa alasan. Anda berada di tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda! Saya adalah pemberi pinjaman pribadi, saya memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu dengan suku bunga rendah dan 1% terjangkau. Manfaat. Silakan hubungi kami melalui surat: zippora.zimslenders@gmail.com

DATA Peminjam S

1) Nama Lengkap: ..............................................................
2) Alamat: .............................................................................
3) Negara: ..............................................................................
4) Jenis Kelamin: .....................................................................
5) Status Perkawinan: ..............................................................
6) Pekerjaan: ............................................................................
7) Nomor Telepon: .....................................................................
8) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: .........................................
9) Durasi: ....................................................................................
10) Tujuan Pinjaman: .

SURYANTO SURYANTO berkata...

Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: estherpatrick83@gmail.com untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: suryantosuryanto524@gmail.com

Siti Aminah berkata...

Hello, nama saya Siti Aminah dari Indonesia, sila Saya mencadangkan semua orang di sini perlu berhati-hati, kerana terdapat banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih orang-orang yang sebenar di syarikat pinjaman palsu. Saya telah scammed oleh 4 pemberi pinjaman pinjaman yang berbeza, saya kehilangan wang yang banyak kerana saya mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat daripada seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman pinjaman asal dan sebuah syarikat yang sangat dipercayai iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya sebanyak 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang daripada 24 jam Tanpa sebarang tekanan dan pada Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya amat terkejut apabila menyemak akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman saya diminta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa apa-apa kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan daripada ibu Alicia Radu

Saya mahu anda percaya Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat berguna dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda mesti mengira diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda ingin membuat pinjaman bank, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat hubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu orang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

Parwati Dudi berkata...

Nomor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
Email saya: (parwatidudi350@gmail.com)
Mrs Rebecca Walker (rebeccawalker700@gmail.com)
Nama saya Ny. Parwati Dudi, saya seorang wanita bisnis dari Indonesia. Saya kehilangan uang, tetapi Indonesia 20 juta rupiah karena pemberi pinjaman palsu, toko saya sudah tutup dan saya kehilangan harapan dalam hidup pada hari ini yang setia ketika saya pergi melalui internet. melihat kesaksian online tentang seorang teman yang mendapat pinjaman `dari Ny. Rebecca Walker. Saya diberitahu bahwa dia adalah ibu yang jujur, jadi saya mengajukan pinjaman 100 juta rupiah Indonesia dari ibu jadi setelah proses pinjaman, pinjaman saya dipindahkan ke rekening bank saya dan hari ini, saya punya toko saya menjalankan bisnis saya dan hari ini saya telah melunasi hutang saya, semua berkat Ibu Rebecca Walker dia adalah ibu yang baik Jadi saya berjanji untuk bersaksi dan membagikan kabar baik saya setiap hari dan Anda juga dapat menghubungi email ibu (rebeccawalker700@gmail.com)
jika Anda memerlukan informasi tentang bagaimana saya mendapat pinjaman dari Mother Rebecca Walker, Anda sangat bebas untuk menghubungi saya di nomor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya: (parwatidudi350@gmail.com)
semoga Tuhan terus memberkatinya dan melindunginya karena dia adalah orang yang baik

(auliafadhlan6@gmail.com) AULIA FADHLAN berkata...

Anda dipersilakan untuk "AULIA CONSULT" kami adalah perusahaan pinjaman baru yang didukung oleh BANK DUNIA yang didirikan untuk membantu masyarakat Indonesia dalam kebutuhan bantuan di dunia, melalui bantuan keuangan. karena tingginya aktivitas penipuan yang terjadi di Indonesia, Jadi Jika Anda memerlukan dana untuk memulai bisnis Anda sendiri, atau Anda meminta hipotek untuk meminta pinjaman Anda atau membayar tagihan Anda, mulailah perdagangan yang baik, atau Anda dapat menemukan uang untuk mendapatkan modal hipotek dari bank lokal, kami adalah perusahaan yang menyediakan pinjaman tidak berguna untuk individu yang tertarik dan serius, perusahaan, badan hukum dan orang awam dengan tingkat keuntungan 2%.

Kami memiliki akses ke koleksi pembayaran untuk perusahaan dan mereka yang memiliki rencana untuk memulai bisnis. Kami percaya bahwa kebajikan dan kenyamanan Anda adalah prioritas optimal kami, kami dapat berada di sini untuk membantu Anda mendapatkan pinjaman dan kami datang untuk membantu Orang Baik INDONESIA di negara saya. dan pastikan Anda orang Indonesia sebelum Anda menghubungi kami, INDONESIA SAJA !!!

CATATAN (NB); JANGAN MENGHUBUNGI KAMI JIKA ANDA TIDAK SERIUS !!!

Surel; (auliafadhlan6@gmail.com)

Layanan kami meliputi:

Membayar Utang
Pinjaman Komersial
Pinjaman Pribadi
Pinjaman Internasional
Pinjaman untuk Pertanian
Modal Ventura
Dan lagi

PINJAMAN KARYAWAN (NB);
Setelah merekomendasikan aplikasi pinjaman, Anda dapat mengharapkan respons awal dalam waktu kurang dari 1 jam dan membiayai dalam waktu 24-96 jam setelah menerima pemberitahuan yang kami butuhkan.

Surel; auliafadhlan6@gmail.com
WhatsApp: (+12342018860)

HAFIZUL BIN HAZIQ berkata...


Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
[[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Widya Okta berkata...

Saya Widya Okta, saya ingin bersaksi tentang pekerjaan baik Tuhan dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata itu, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka mencari pinjaman di antara Anda? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman palsu di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu.

Saya telah menjadi korban penipuan pinjaman 6-kredit, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang teman saya yang saya jelaskan situasinya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan yaitu SANDRAOVIALOANFIRM.

Saya mendapatkan pinjaman saya sebesar Rp900.000.000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam 24 jam yang saya lamar, Jadi saya memutuskan untuk membagikan karya baik Tuhan melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta saran Anda jika Anda membutuhkan pinjaman, Anda sebaiknya menghubungi SANDRAOVIALOANFIRM.

Email: sandraovialoanfirm@gmail.com
Nomor kontak dewan direksi: +12512278012
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (widyaokta750@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman.

ROBBI berkata...

Halo,
Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya mendapat pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami lender online yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman, saya telah memerlukan pinjaman selama 3 tahun terakhir untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya ke sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk berlari, sehinggalah satu hari setia bahawa kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
semoga Allah terus memberkati dan menyayangi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

Azmi berkata...

Nama saya Azmi, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada orang-orang yang mencari pinjaman, mereka banyak penipu dan pinjaman pemberi pinjaman palsu di internet. Saya ingin berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH membantu saya dengan Ibu Alicia Radu setelah saya ditipu oleh 6 pemberi pinjaman pinjaman. Saya hampir kehilangan harapan sehingga ALLAH menggunakan ROBBI dari saya untuk mendapatkan pinjaman saya sebanyak RM 10,000 dari ibu Alicia Radu dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan dan hanya dengan kadar faedah 2%.

Saya sangat terkejut apabila memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati jumlah yang saya dihantar dihantar terus ke akaun saya tanpa berlengah-lengah. Jadi, saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu email: (aliciaradu260@gmail.com) dan dengan rahmat ALLAH Dia tidak akan mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman.

dan anda masih boleh menghubungi ROBBI yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (robbi5868@gmail.com)

Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (azmi88455@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu,
mungkin ALLAH terus memberkati ibu Alicia Radu Dan adalah Keluarga

hendi Zikri didi berkata...

Nama: __ Hendi Zikri Didi
Bandar: _______________ Melaka
pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu dengan banyak peminjam palsu di internet, saya telah menipu saya hampir menyerah, sehingga saya bertemu seorang rakan yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

Pusat Aplikasi / Hubungi
E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ____________________ + 447723553516

Unknown berkata...

Ada buat pinjaman ke tuan

NURBRAYANI berkata...

Negara: Indonesia
WhatsApp: +62 838-3669-4853
Alamat: Surabaya
e-mel saya: nurbrayani750@gmail.com
nama saya Nurbrayani, saya ingin memberi keterangan bahawa kerja yang baik ALLAH dalam hidup saya, kerana ekonomi yang buruk di beberapa negara. Adakah mereka mencari pinjaman di antara kamu? Oleh itu, anda perlu berhati-hati kerana banyak peminjam pinjaman palsu di sini di internet, tetapi mereka sangat tulen dalam peminjam pinjaman palsu. Saya telah menjadi mangsa pemberi pinjaman 2 kredit yang curang, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman daripada syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan rakan saya saya menjelaskan keadaan saya kemudian memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman pinjaman yang boleh dipercayai. Puan Alicia Radu Saya mendapat pinjaman sebanyak Rp350,000,000 dari Puan Alicia Radu dengan mudah dalam 24 jam yang saya memohon, jadi saya memutuskan untuk berkongsi kerja yang baik ALLAH melalui Ibu Alicia Radu dalam kehidupan keluarga saya.

Jadi jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)

Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (nurbrayani750@gmail.com)
Nombor WhatsApp saya: +62 838-3669-4853
jika anda memerlukan sebarang maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu

Nurul Darren berkata...

Nama saya Nurul Darren, saya di sini untuk memberi amaran yang baik kepada rakan-rakan saya yang memerlukan dana untuk menjadi sangat pintar kerana tidak semua pemberi pinjaman sah di internet ini. Saya hanya mendapati laman web ini ketika mencari maklumat di internet dan saya mendapati bahawa terdapat banyak penipuan di sini berpura-pura menjadi pemberi pinjaman. Kesedaran ilahi saya tidak akan membenarkan saya tetap tenang dan menonton orang yang ditipu setiap kali saya melihat kiriman mereka di internet. Jangan hantar e-mel kepada mereka atau hubungi mereka. jika tidak, mereka akan mengambil wang anda. Saya mengatakan ini kerana saya menjadi mangsa kadang kala saya mengalami beberapa cabaran kewangan dan saya sedang mencari dana. Saya menghubungi salah satu penipuan dan mereka mengambil wang saya. Sekiranya tidak untuk Tuhan yang mengarahkan kesaksian yang benar tentang MIchelle Ramadhan dan Sharon Bagus dan saya menghubungi mereka di dalam e-mel mereka dan saya mengesahkan sama ada ia benar dan mereka mengatakan kepada saya di mana dan bagaimana mereka mendapat pinjaman dan mengarahkan saya ke pinjaman syarikat ikhlas yang dipanggil CHERYL MARTINS LOAN FIRM di mana saya kemudian mendapat pinjaman, saya sudah mati untuk masa yang lama sekarang. Saya diberitahu untuk menghubungi wakil Puan Cheryl Martins melalui e-melnya (Cheril.martinsloanfirm@gmail.com atau Whatssap: (+2349014625526) Saya memohon pinjaman tidak bercagar sebanyak Rp180.000.000 juta untuk mengembangkan perniagaan saya dan dalam masa 24 jam hari bekerja , keseluruhan proses selesai, bahawa pinjaman itu telah diluluskan dan rekod telah dibayar kepada bank tempatan 2 jam selepas yuran pendaftaran saya. Proses permohonan pinjaman hanya menarik yuran pendaftaran dan tidak ada caj lain, ini adalah email dari kesaksian yang diarahkan kepada saya untuk kejayaan saya alamat e-mel yang membawa saya ke impian saya (bagussharon89@gmail.com) (ramadhanmich14@gmail.com) anda boleh menghubungi saya di e-mel saya: (nuruldarren2@gmail.com)

RIKA NADIA berkata...

Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

Entrepreneur Forum Loan. berkata...

Adakah Anda Memerlukan Pinjaman Segera Kewangan?
* Transfer cepat dan cepat ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapat wang
* Kadar faedah rendah 2%
* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
BORANG PERMOHONAN PINJAMAN
================================
Nama: Nama ........... ........: ...............
Alamat: .................
Negara: ............ .... Umur: ..........
Seks: ......... ............. Nombor Telefon: ..............
Status kerja: ……………
jawatan: ................ Pendapatan bulanan: ..............
Jumlah Pinjaman: Pinjaman ........ Tujuan: ............
tempoh masa: ....................
Adakah anda pernah memohon pinjaman sebelum: ................
Awak faham Inggeris: ..........
sila isi dan hantarkan borang ini ke:
E-mel: equityentrepreneurforum@gmail.com
Yang benar,
Mark Collie
Forum Pinjaman

Paula Mastop Bentes berkata...

Adakah anda memerlukan kad ATM kosong segera untuk menyelesaikan keperluan kewangan anda dan saya hanya ingin memberitahu pengalaman saya kepada semua orang kepada semua orang. saya dapati seorang lelaki penggodam bernama Mike. dia betul-betul mahir dalam apa yang dia lakukan, saya bertanya mengenai BLANK ATM CARD. jika ia berfungsi atau ada, maka saya mencubanya dan meminta kad tersebut dan bersetuju dengan terma dan syarat mereka. tiga hari kemudian saya menerima kad saya dan mencubanya dengan mesin ATM terdekat dengan saya, yang mengejutkan saya, ia berfungsi seperti sihir. saya dapat mengeluarkan wang sehingga $ 4000. Ini sukar dipercayai dan hari paling bahagia dalam hidup saya. tidak ada MESIN ATM KAD ATM HITAM ini TIDAK DAPAT meresap ke dalamnya kerana telah diprogramkan dengan pelbagai alat dan perisian. saya merasakan ini dapat membantu kita yang memerlukan kestabilan kewangan. Kad itu benar-benar mengubah hidup saya. jika anda ingin menghubungi mereka, DI SINI adalah e-mel: int.hackers002@gmail.com

Siti Aminah berkata...

Helo,
nama saya Siti Aminah dari Indonesia, harap saya cadangkan semua orang di sini harus sangat berhati-hati, kerana terdapat banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu di internet, tetapi mereka tetap menjadi syarikat pinjaman yang sebenarnya. Saya telah ditipu oleh 4 peminjam pinjaman yang berbeza, saya kehilangan banyak wang kerana saya mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana ditangkap oleh orang kerana berhutang.

Saya hampir menyerah sehingga saya meminta nasihat seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman asal dan syarikat yang sangat dipercayai iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya 800 juta rupiah Indonesia dalam waktu kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan kadar faedah rendah 2%. Saya sangat terkejut ketika memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa berlengah-lengah atau kecewa, jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai dapat pinjaman dengan mudah tanpa tekanan daripada Ibu Alicia Radu

Saya ingin anda mempercayai Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda mesti menganggap diri anda sangat bertuah kerana berpeluang membaca kesaksian ini hari ini. Oleh itu, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda bebas menghubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu yang lain setelah anda menerima pinjaman anda.

Azmi berkata...

Nama saya Azmi, saya ingin menggunakan media ini untuk memberi amaran kepada orang yang mencari pinjaman, mereka banyak penipu dan pinjaman pemberi pinjaman palsu di internet. Saya ingin berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH menolong saya dengan Ibu Alicia Radu setelah saya tertipu dengan 6 pinjaman pinjaman. Saya hampir putus harapan sehingga ALLAH menggunakan ROBBI dari saya untuk mendapatkan pinjaman saya sebanyak RM 10,000 daripada ibu Alicia Radu dalam masa kurang dari 24 jam tanpa tekanan dan hanya dengan kadar faedah 2%.

Saya sangat terkejut ketika memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya hantar dihantar terus ke akaun saya tanpa berlengah. Oleh itu, saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Oleh itu, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi emel Alicia Radu ibu: (aliciaradu260@gmail.com) dan dengan rahmat ALLAH Dia tidak akan mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman.

dan anda masih boleh menghubungi ROBBI yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (robbi5868@gmail.com)

Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (azmi88455@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu,
semoga ALLAH terus memberkati ibu Alicia Radu Dan adalah Keluarga

hellen berkata...

Saya mendapat KAD ATM PROGRAM yang saya buat
mengeluarkan maksimum $ 5,000 setiap hari selama maksimum 30 hari melalui (henrymaxshackers@gmail.com).
Saya sangat gembira dengan perkara ini kerana saya telah menggunakannya untuk mendapatkan $ 150,000 dan membayar semua bil saya.
Dia juga MEMULIH BITCOIN YANG HILANG. anda mungkin telah kehilangan bitcoin anda dengan salah urus atau penggodaman.
Hubungi dia sekarang untuk mencari jalan penyelesaian.

e-mel: henrymaxshackers@gmail.com
whatsapp No: 12012750184

NURBRAYANI berkata...

Negara: Indonesia
WhatsApp: +62 838-3669-4853
Alamat: Surabaya
email saya: nurbrayani750@gmail.com
nama saya Nurbrayani, saya ingin bersaksi tentang pekerjaan ALLAH yang baik dalam hidup saya, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka mencari pinjaman di antara Anda? Jadi Anda harus sangat berhati-hati karena banyak pemberi pinjaman palsu ada di internet, tetapi mereka sangat asli dalam pemberi pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari pemberi pinjaman 2 kredit yang curang, saya kehilangan banyak uang karena saya sedang mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan teman saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman pinjaman yang andal. Ny. Alicia Radu Saya mendapatkan pinjaman saya sebesar Rp350.000.000 dari Ny. Alicia Radu dengan sangat mudah dalam 24 jam yang saya lamar, jadi saya memutuskan untuk membagikan pekerjaan yang baik dari ALLAH melalui Bunda Alicia Radu dalam kehidupan keluarga saya.

Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui email: (aliciaradu260@gmail.com)

Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (nurbrayani750@gmail.com)
Nomor WhatsApp saya: +62 838-3669-4853
jika Anda memerlukan informasi tentang bagaimana saya mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu

Tanpa Nama berkata...

Vítejte. NECHTE SE DALŠÍ PROBLÉMY. jste na správném místě. Nic jako mít důvěryhodného hackera. ztratili jste dříve peníze nebo bitcoiny a hledáte hackera, který by vám peníze vrátil? Ihned byste nás měli kontaktovat. Je to velmi cenově dostupné a svým klientům dáváme záruky. Naše hackerské služby jsou následující:
-Hack do jakéhokoli druhu telefonu
_Zvýšení skóre kreditu
_Západní unie, bitcoiny a peníze gram hacking
_ Vymazání záznamů z rejstříku trestů_BLANKOVÝ ATM / KREDITNÍ KARTY
_Hacking telefonů (to vašeho manžela / manželky, šéfa, přátel a vidět, co je diskutováno za zády)
_Zabezpečení bezpečnostního systému ... a ještě mnohem více. Kontaktujte je hned a získejte cokoli chcete
E-mail: atmgeniuslinks@gmail.com

Whatsapp: +1-(781)-656-7138.

PROČ BUDETE POTŘEBOVAT NABÍDKU HACKER:
Existuje tolik důvodů, proč si lidé potřebují najmout hackera. Může to být hackování webů, které znehodnocuje informace, získává informace, upravuje informace nebo vám poskytuje přístup pro správce.
• Někteří lidé možná potřebují, abychom hackli svůj cílový smartphone, aby měli přístup ke všem činnostem v telefonu, jako jsou textové zprávy, protokoly hovorů, aplikace sociálních médií a další informace.
• Někteří možná budou muset hacknout Facebook, gmail, Instagram, twitter a další účty sociálních médií,
• Někteří jednotlivci také mohou chtít sledovat polohu někoho jiného pravděpodobně pro vyšetřovací případy
• Někteří možná potřebují, abychom se dostali do databáze soudu, abychom vymazali rejstříky trestů.
• Někteří lidé však mohli přijít o tolik prostředků s BINARY OPTIONS BROKERS nebo BTC MINING a přejí si své prostředky získat zpět
• To vše je to, co můžeme udělat co nejdříve pomocí našich kořenových nástrojů HackTools, speciálních nástrojů HackTools a našich technických strategií hackingu, které převyšují všechny ostatní hackery.

★ NAŠE SPECIÁLNÍ SLUŽBY, KTERÉ NABÍZÍME JSME:
* OBNOVENÍ ZTRACENÝCH FONDŮ NA PODVODOVÉ INVESTICE, OBCHODOVÁNÍ S BINÁRNÍMI MOŽNOSTMI A VŠECHNY TYPY INVESTIČNÍCH PODVODŮ.
* Načítání kreditních karet (pouze USA)
* Načítání bankovního účtu (pouze banky USA)

★ Můžete nás také kontaktovat ohledně dalších kybernetických útoků a únosů, děláme vše ★
Whatsapp: +1-(781)-656-7138.

★ KONTAKTY:
* V případě obnovení binárních možností nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím e-mailu: atmgeniuslinks@gmail.com, pokud jde o skvěle odvedenou práci, zůstaňte v bezpečí.

JE TO TESTOVÁNO A DŮVĚRYHODNÉ.

jeffrey cage berkata...



Cool way to have financial freedom!!! Are you tired of living a poor life, here is the opportunity you have been waiting for. Get the new ATM BLANK CARD that can hack any ATM MACHINE and withdraw money from any account. You do not require anybody’s account number before you can use it. Although you and I knows that its illegal,there is no risk using it. It has SPECIAL FEATURES, that makes the machine unable to detect this very card,and its transaction can’t be traced .You can use it anywhere in the world. With this card,you can withdraw nothing less than $4,500 a day. So to get the card,reach the hackers via email address : besthackersworld58@gmail.com or whatsapp him on +1(323)-723-2568

Mrs. McCarthy Juan berkata...

KESAKSIAN TENTANG BAGAIMANA SAYA MENDAPAT PINJAMAN DARI PERUSAHAAN KEUANGAN ASLI MINGGU LALU. Email untuk tanggapan segera: Whatsapp +19292227023 drbenjaminfinance@gmail.com

Saya Nyonya, Leores Miguel Jazbel dengan nama, Saya tinggal di Amerika Serikat, yang telah menjadi korban penipuan begitu banyak pemberi pinjaman palsu secara online antara November tahun lalu hingga Juli tahun ini, tetapi saya sangat berterima kasih kepada pencipta saya sehingga dia akhirnya tersenyum pada saya dengan mengarahkan saya kepada pemberi pinjaman baru ini yang membuat saya tersenyum di tahun 2020 ini dan dia tidak menipu saya dan juga dengan tidak menipu atau membohongi saya dan teman-teman saya tetapi bagaimanapun perusahaan pemberi pinjaman ini adalah BENJAMIN PINJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) memberi saya pinjaman 2% yang jumlahnya $900.000,00 dolar Amerika Serikat setelah saya menyetujui syarat dan ketentuan perusahaan mereka dan satu hal penting yang saya sukai dari perusahaan pinjaman ini adalah mereka cepat dan unik. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} juga dapat membantu Anda dengan penawaran pinjaman yang sah. Dia juga membantu beberapa rekan saya yang lain. Jika Anda membutuhkan pinjaman asli tanpa biaya / stres, dia adalah pemberi pinjaman yang tepat untuk menghapus masalah dan krisis keuangan Anda hari ini. BENJAMIN PINJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE menyimpan semua informasi tentang cara mendapatkan uang dengan cepat dan mudah melalui Telepon / Teks: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

Ketika datang ke krisis keuangan dan pinjaman maka BENJAMIN PINJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE adalah tempat yang harus dituju tolong katakan padanya Saya Ny. Leores Jazbel mengarahkan Anda Semoga Sukses
Whatsapp +19292227023

Suyono Ratha berkata...

Nama saya Suyono Ratha, saya ingin menggunakan media ini untuk menasihati semua orang agar berhati-hati mendapatkan pinjaman Internet kerana banyak peminjam internet di sini semua penipu dan mereka hanya cerita untuk menipu wang anda, saya meminta pinjaman Rp750, 000,000, 00 dari seorang wanita di Turki dan saya memperoleh Rp25.000.000 tanpa mendapat pinjaman,

Pada 12 Januari 2020, rakan saya KABU-LAYU di tempat kerja saya memerlukan saya pinjaman dari ACCESS LOAN FIRM dan dia akhirnya Menerima pinjaman. Saya tidak pernah mempercayainya sehingga saya pergi bersamanya ke bank untuk mengesahkannya dan saya kagum kerana saya sangat banyak wang hanya untuk mendapatkan pinjaman untuk keluarga saya.

Semoga Tuhan memberkati Puan MARIA ALEXANDER atas apa yang telah dilakukannya kepada saya dan keluarga, saya memerlukan rakan-rakan saya untuk memaklumkan saya kepada seorang ibu yang baik.MARIA ALEXANDER, ACCESS LOAN FIRM, semoga dia memerlukan dan saya meminta pinjaman sebanyak Rp750,000,000, 00
Saya memerlukan terma dan syarat pinjaman syarikat dan permohonan pinjaman saya diluluskan untuk saya tanpa tekanan dan kesukaran.


Akhirnya, saya mendapat pinjaman di akaun bank saya dan saya meminta rakan saya KABU-LAYU untuk menerima pinjaman dan saya juga menyediakan banyak orang kepada Puan MARIA ALEXANDER ibu yang baik berharap mereka juga mendapat pinjaman mereka tanpa berlengah ..
Saya mahu anda yang membaca kesaksian saya menghubungi ibu yang baik, anda memerlukan pinjaman dan anda juga akan memberikan bukti ibu yang baik.

jadi saya menggunakan cara ini untuk setiap orang Indonesia dan orang lain yang sesuai yang membaca kesaksian saya dan dia memerlukan pinjaman untuk dihubungi
Puan MARIA ALEXANDER melalui EMAIL: (mariaalexander818@gmail.com) (Whatsapp: +1 (254) 276-8402

Anda masih boleh menghubungi saya memerlukan lebih banyak maklumat melalui EMAIL: suyonoratha@gmail.com

Anda juga boleh menghubungi rakan saya KABU-LAYU melalui EMAILnya: kabulayu18@gmail.com
terima kasih sekali lagi kerana membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita dan memberi kita kehidupan dan kesejahteraan.

Agus Santoso berkata...

Salam untuk kalian semua. Nama saya Agus Santoso, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan para pencari pinjaman agar berhati-hati, karena banyak sekali penipuan di mana-mana, mereka akan mengirimkan dokumen perjanjian palsu kepada Anda dan berjanji ini dan itu, para penganggur, saya sarankan Anda semua memiliki untuk berhati-hati

Beberapa bulan yang lalu, saya mengalami kesulitan keuangan dan sangat membutuhkan pinjaman untuk mendapatkan kembali bisnis saya, saya mengajukan pinjaman 250 juta. Saya tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya mengalami lebih banyak kesulitan keuangan karena saya meminjam untuk membayar sebagian biaya setelah menghabiskan dana saya. Saya hampir kehilangan harapan sampai ALLAH menggunakan teman saya untuk merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Helen Wilson, seorang ibu yang luar biasa, yang meminjamkan saya pinjaman 250 juta tanpa jaminan dalam waktu 24 jam tanpa tekanan pada tingkat bunga 2%.

Saya terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya ajukan telah dicairkan langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

Karena saya berjanji akan membagikan kabar baik agar masyarakat bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi ibu yang baik melalui email: helenwilson719@gmail.com

dan dengan rahmat Allah dia tidak akan mengecewakan. jika Anda mematuhi perintah-perintahnya.

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: agsantoso576@gmail.com
dan teman saya yang memperkenalkan saya dan bercerita tentang Bu Helen Wilson, dia juga mendapat pinjaman baru dari Bu Helen Wilson, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email: (wahyusaptohandoko256@gmail.com) sekarang,

Yang akan saya lakukan adalah berusaha memenuhi pembayaran pinjaman bulanan saya. Anda masih bisa mengobrol, ibu yang baik, Nomor WhatsApp; +1-585-326-2165

mohon bijak dan semoga Allah membimbing kita semua

Nama saya Agus Santoso
Pinjaman saya 250 juta
KEUANGAN WEMA
email: helenwilson719@gmail.com
WA: +1-585-326-2165

Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh

AMISHA CHAHAYA (amishachahaya8@gmail.com) berkata...

HARI BAIK UNTUK SEMUA!

Nama saya Amisha Chahaya Saya dari  Indonesia Saya telah mencari perusahaan pemberi pinjaman nyata selama 5 bulan terakhir, untuk membeli rumah dan mendirikan bisnis
yang saya dapatkan hanyalah sekelompok penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dengan kata-kata manis mereka dan pada akhirnya mereka mengambil semua uang saya tanpa memberi saya imbalan apa pun,

Harapan saya hilang, saya bingung dan kecewa, saya tidak pernah ingin ada hubungannya dengan perusahaan pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam uang dari teman, saya menceritakan semua yang terjadi dan dia bilang dia bisa membantu saya, bahwa Dia tahu perusahaan pinjaman yang dapat membantu saya dengan jumlah pinjaman apa pun yang saya butuhkan dengan tingkat bunga 2% yang sangat rendah, dia baru saja mendapatkan pinjaman dari mereka, dia memberi tahu saya cara mengajukan pinjaman, saya melakukan apa yang dia katakan kepada saya , saya melamar mereka di Email : (  mariaalexander818@gmail.com   ) Saya tidak pernah percaya tetapi saya mencoba dan kejutan terbesar saya adalah saya mendapat pinjaman dalam waktu 24 jam, saya tidak percaya,

Saya sangat bahagia dan kaya lagi dan saya bersyukur kepada Tuhan bahwa perusahaan pinjaman seperti ini masih ada selama penipuan ini di mana-mana, tolong beri tahu semua orang di luar sana yang membutuhkan Pinjaman untuk mengunjungi Email mereka ( mariaalexander818@gmail.com  ) mereka tidak akan pernah gagal,
Dan hidup Anda akan berubah seperti yang saya lakukan, Jadi segera hubungi ( mariaalexander818@gmail.com
) hari ini dan dapatkan pinjaman Anda dari mereka, Tuhan memberkati perusahaan pemberi pinjaman pinjaman Anda untuk tawaran pinjaman asli mereka. Pastikan Anda menghubungi Peminjam untuk pinjaman Anda karena saya berhasil mendapatkan pinjaman saya dari perusahaan ini tanpa tekanan apapun.


MANAJER CABANG: MARIA ALEXANDER
EMAIL: mariaalexander818@gmail.com
NOMOR HUBUNGI:+1 254-276-8402
WHATSAPP: +1 254-276-8402


Silakan Anda juga dapat menghubungi saya untuk informasi apa pun melalui email saya: (amishachahaya8@gmail.com)

Terima kasih semua karena Anda mendengarkan kesaksian saya
Semoga ALLAH MEMBERKATI KALIAN SEMUA.

Tanpa Nama berkata...

( SYAJA NURUL NAJWA )
Menawarkan semua jenis pinjaman, pinjaman perniagaan pinjaman kereta pinjaman rumah DLL. pinjaman terapung pada kadar faedah 3% tanpa sebarang
cagaran. (Hanya pengenalan diri)
Jumlah Minimum yang anda boleh pinjam ialah RM 20,000.00
RM Malaysia hingga Maksimum RM 500.Juta
Adakah anda memerlukan Pinjaman untuk individu atau korporat
kebimbangan? Kemudian mohon sekarang

PERMOHONAN UNTUK PINJAMAN

syajanurulnajwaloancompany@gmail.com

Nama WhatsApp : +60 11-1722 7065

Sila Isi Borang permohonan ini di bawah:
*(1) Amaun Pinjaman Diperlukan:
*(2) Amaun Pinjaman Diperlukan Dalam Perkataan:
*(3)Nama Penuh:
*(4)Negara:
*(5)Nombor Telefon Bimbit Atau Telefon Tel yang Sah:
*(6) Tujuan Pinjaman:
*(7)Alamat:
*(8) Pekerjaan:
*(9) Jantina: Lelaki Atau Perempuan:
*(10)Kewarganegaraan:
*(11)Tempoh Pinjaman:
*(12)Negeri:
*(13)Bandar:
*(14)Umur:
*(15)Pendapatan Bulanan:

salam,
jaminan pinjaman,
Semua balasan hendaklah dimajukan kepada Syarikat

E-mel: syajanurulnajwaloancompany@gmail.com