KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20150130

JPA GAGAL kesan peminjam sejak 1992?



Macamana JPA dengan staf yg ramai, ramai pakar IT, boleh link dgn PDRM, JPN, Imigresen, LHDN, KWSP gagal kesan peminjam sejak 1992? Dah 23 tahun.

Hari ni dapat surat Peringatan Bayaran Pinjaman Pelajaran JPA utk seseorang yg saya jamin merupakan anak buah rakan sekerja saya pada tahun 1992 di Kajang.

Bekas rakan saya tadi tidak dapat dihubungi dan anak buah dia pun tak pernah saya jumpa.

Nama peminjam tersebut ialah Rozita binti Abdu Ghafar, No 7, Jln Melor 1B, Desa Melor, 48200 Serendah, Selangor. Ruj JPA : JPA(L) A2042113 Universiti Malaya Ijazah Pertama.

Kpd sesiapa yg ada alamat dan no tel terkini Rozita harap hubungi saya 0122267406 , rozmal@yahoo.com agar boleh saya panjangkan maklumat ini kpd pihak JPA.

JPA perlu mencontohi PDRM yg dapat menjejaki ahli IS hingga ke lubang cacing.

Kenapa sekarang tiba tiba edar surat peringatan? Adakah kerana ekonomi negara tidak gawat?


Tiada ulasan: